ولایت و بصیرت

حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان:
حرکت در مسیر ولایت بیمه نامه انقلاب و نظام است/ ۹ دی؛ روز تجدید میثاق با شهدا و رهبری
مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با تاکید بر این که حرکت در مسیر ولایت بیمه نامه انقلاب و نظام است، گفت:در ۹دی مردم به همگان ثابت کردند در مسیر ولایت قدم برمی دارند و هیچ فتنه ای نمی تواند آنان را تسلیم اهداف خبیث دشمنان اسلام و انقلاب کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور با اشاره به اینکه حماسه تاریخی و عظیم ۹ دی سال ۸۸ از رخدادهای ماندگار در تاریخ و تقویم ایران اسلامی است، گفت: این رخداد طراحی شده دشمنان نظام و انقلاب با عنایت الهی، توجهات خاصه اهل بیت (ع)، درایت و کیاست مقام معظم رهبری و  روحیه انقلابی و ولایت مداری مردم، خنثی و خواب دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کیان نظام همچنان بی تعبیر ماند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در سال ۸۸ دشمن با صرف هزینه های بسیار سنگین، براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته بودریا، اظهار داشت: در حماسه معجزه آسا و مردمی ۹ دی نقش بی بدلیل ولایت فقیه و رهبری و همچنین تجلی، شکوه و عظمت ولایت مداری مردم بصیر ایران اسلامی برای دوست و دشمن به نمایش گذاشته شد.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: در فتنه  ۸۸ دشمنان اسلام و انقلاب با بی رحمی تمام ارزش های اسلامی و انسانی را توسط عوامل خارجی و خواص بی بصیرت داخلی مورد هجمه خائنانه خود قرار داد که به لطف الهی تمامی این توطئه ها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی اوج ولایت مداری مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بر همگان روشن شد، گفت: در این روز مردم به همگان ثابت کردند در مسیر ولایت با بصیرت قدم برمی دارند و هیچ فتنه ای نمی تواند آنان را تسلیم اهداف خبیث دشمنان اسلام و انقلاب کند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، حماسه ۹ دی را عبور سالم و غرور آفرین ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی از یک پیچ خطرناک تاریخی برشمرد و افزود:در حماسه معجزه آسای ۹ دی جهانیان به خوبی دیدند که چگونه اراده و ولایت مداری ملت خداجو بر اراده جهان کفر غالب می شود و پیروزی همیشه با حق است و باطل نابود شدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی هر ساله با حضور گسترده خود در حماسه ۹ دی بار دیگر با آرمان های انقلاب و شهدا و ولایت و رهبری تجدید میثاقی دوباره دارند، یادآور شد: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان در راه آرمان های اسلام و انقلاب وفادار ایستاده اند و همواره برای خنثی سازی نقشه های دشمن گوش به فرمان منویات رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

  • حسن صیادی

بیمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی