ولایت و بصیرت

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۳
شهریور

پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان در مناطق مختلف شهر بغداد نصب شد

پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به مناسب موسم حج در قالب بیلبورد توسط جوانان عراقی در مناطق مختلف شهر بغداد نصب شد.

در تمامی این بیلبوردها از هشتگ #الشجرة_الملعونة برای توصیف آل‌سعود استفاده شد.

کاربران شبکه های اجتماعی هم با استفاده از این هشتگ، پیام رهبر معظم انقلاب را به زبان های مختلف در این شبکه ها منتشر کردند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پانزدهم شهریورماه در آستانه ایام حج در پیام مهمی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت‌الله الحرام، حج ابراهیمی را مظهر عزت و عظمت امت اسلامی در مقابل زورگویان بین‌المللی خواندند.

ایشان با اشاره به حوادث تلخ فاجعه منا، خطاب به دولتها و ملتهای اسلامی تأکید کردند: جهان اسلام، اعم از دولتها و ملّتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند و فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ی حج بکنند.


  • حسن صیادی
۲۳
شهریور

اطلاع‌نگاشت | خیانت‌های حکام سعودی

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR خیانت‌های حکام سعودی در قبال امت اسلامی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به مناسبت حج سال ۱۳۹۵ به آنها اشاره نموده‌اند را در این مجموعه اطلاع‌نگاشت به تصویر کشیده است.
 
  • حسن صیادی
۲۳
شهریور


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اعضای شورای عالی آمار کشور و مدیران مرکز آمار ایران، «آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی» را پایه‌ی اصلی در تصمیم‌گیری کارآمد برای کشور خواندند و با تأکید بر اهمیت طرح سرشماری عمومی، خطاب به مردم خاطرنشان کردند: همه‌ی مردم عزیز باید به‌طور جدی در این طرح مهم مشارکت کنند.
  • حسن صیادی
۱۸
شهریور

جان‌باختن هزاران مسلمان در مراسم حج سال ۱۳۹۴، اندوهی بزرگ برای دنیای اسلام پدید آورد که به گفته‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «انسان نمی‌تواند لحظه‌ای خود را از این غم فارغ بداند». ۱۳۹۴/۷/۵
تدابیر رهبر انقلاب اسلامی در پی این فاجعه‌‌ی مصیبت‌بار باعث جلوگیری از ادامه‌ی موذیگری سعودی‌ها شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR ابعاد فاجعه‌ی منا در بیانات رهبر انقلاب و تدابیر ایشان را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.

 

  • حسن صیادی
۱۸
شهریور


پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به منظور آگاهی سریع و صحیح کاربران خود از «موضوعات اصلی» مطرح شده در بیانات و پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی «مرور سریع» این بیانات و پیام‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

آنچه در ادامه می‌آید «مرور سریع» بیانات در دیدار خانواده‌های شهدای منا است.


در مرور سریع این بیانات می‌خوانید:
* موضوعات اصلی مطرح شده در بیانات
     * جملات طلایی بیانات
     * پیشنهاد بیانات یا پیام‌های مرتبط با موضوعات اصلی برای مطالعه بیشتر
     * واژگان کلیدی مطرح شده در بیانات
     * جزئیات تکمیلی قابل توجه در متن بیانات
«مرور سریع» در قالب‌های pdf (از اینجا) و  word (از اینجا) در دسترس کاربران است.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/34316/13950617-shohadaye-mena-2.jpg


  • حسن صیادی
۱۸
شهریور



بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین.

 اوّلاً خیلی خوش‌آمدید خانواده‌های عزیز شهیدان مظلوم ما در منا و مسجدالحرام سال گذشته. ما هر سال قبل از موسم حج یک دیدار عمومی‌ای شبیه این دیدار با دست‌اندرکاران حج، بعضی از مدیران و بعضی از حجّاج محترم داشتیم؛ آن جلسات جلسات شاد و شیرینی بود. جمعی از مردم ما، مؤمنین مخلص، پیر و جوان از همه جای کشور عازم حج میشدند و انسان احساس افتخار میکرد؛ احساس شادی میکرد که اینها میروند در جمع مسلمانان دیگر کشورها و فریضه‌ی حج را به‌جا می‌آورند؛ امّا امسال این جلسه‌ی ما متأسّفانه جلسه‌ی شادی نیست؛ جلسه‌ی غم و مصیبت و یادآوری حادثه‌ی دردناکی است که سال گذشته در منا اتّفاق افتاد. مسئله‌ی جان‌باختن و به شهادت رسیدن عزیزان ما در منا مسئله‌ی بسیار مهمّی است.
  • حسن صیادی
۱۱
شهریور


حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) امروز (چهارشنبه) میزبان نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا بیش از دو ساعت از فناوری‌های پیشرفته، بومی و دانش‌بنیان که محصول تلاش، ابتکار و دانش محققان و متخصصان داخلی است و اثر مستقیمی بر افزایش توان رزمی نیروهای مسلح دارد، بازدید کردند.
در این نمایشگاه، دستاوردهایی در زمینه‌ی طراحی و ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ی «موشکی»، «راداری»، «دریایی»، «اپتیکی»، «زرهی»، «پهپاد» و «مراکز ارتباطاتی» به نمایش گذاشته شد.
  • حسن صیادی
۰۸
شهریور


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر یکشنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه‌ی مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آن‌چنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه‌ی فکر کردن درباره‌ی تجاوز را ندهد.
  • حسن صیادی
۰۸
شهریور


خانواده‌ی جانباز شهید حاج رجب محمدزاده، پیش از ظهر یکشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و مورد تفقّد ایشان قرار گرفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تجلیل از مقام رفیع و رشک‌برانگیز شهید محمدزاده خاطرنشان کردند: در طول این سال‌ها هر لحظه و ساعتی که این شهید عزیز درد و رنج ناشی از جانبازی را تحمل کرد، نزد خداوند متعال محفوظ و برخوردار از اجر و حسنه است و در نهایت نیز با فوز شهادت، تفضلات بی‌حدوحصر الهی شامل حال آن شهید بزرگوار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با تجلیل از روحیه‌ی بالا و فداکاری و صبر خانواده‌ی شهید محمدزاده به‌خصوص همسر شهید، افزودند: شما خانواده‌های شهدا مظهر انقلاب اسلامی هستید و ما با دیدن شما عزیزان، روحیه‌ی مضاعف می‌گیریم.
  • حسن صیادی
۰۷
شهریور

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دولت یازدهم، هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه گزارش به مردم از کارهای انجام گرفته خواندند و نکات مهمی را در قالب چند سرفصل در زمینه های «مسایل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی»، «سیاست خارجی»، «علم و فناوری»، «امنیت»، «فرهنگ»، «برنامه ششم توسعه» و «فضای مجازی» و «حقوق های نجومی»به عنوان اولویت های اصلی کشور و نقشه راه دولت یازدهم در یک سال پیش رو بیان کردند

  • حسن صیادی