ولایت و بصیرت

شاه کلید مقاومت چیست؟؟؟

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ

 محمد جواد لاریجانی در سخنرانی یوم‌الله 13 آبان در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: محصول اصلی بصیرت دشمن شناسی است و اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به سلاح بصیرت مجهز شود، تهدیدات و تحریم های استکبار جهانی بی نتیجه می ماند.
وی با بیان اینکه در مقابل مسئله دشمن شناسی، دشمن هراسی مقدمه تسلیم در برابر دشمنان است، افزود: اطاعت از ولی امر و ولایت فقیه و شناخت دشمن در شرایط مختلف اساس بصیرت دینی است.

لاریجانی گفت: ما باید با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و الگوگیری از سیره این بزرگواران در برابر دسیسه های استکبار جهانی مقاومت کنیم، چرا که نظام جمهوری اسلامی بر پایه مکتب ائمه اطهار(ع) و عقلانیت اسلامی بنا شده است.
وی با بیان اینکه امروز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در علم و فناوری، استکبار را وادار به مذاکره با ایران کرده است، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت حاکمیت دینی به توانمندی های بی نظیری در منطقه رسیده که طرح ها و ترفندهای دشمنان را ناکام کرده است.
لاریجانی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال فراهم کردن زمینه تغییر نظام است، تصریح کرد: تغییر نظام دینی بزرگترین توهین به ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در تصمیمات ما دخالت کند، چرا که اگر بنا باشد حکومتی تغییر کند حکومت آمریکا باید زودتر از همه حکومت ها تغییر کند.
وی گفت: امروز ایران اسلامی با الگوگیری از مکتب اهل بیت(ع) و به پشتوانه حکومت دینی ماموریت پرچمداری مقاومت را در جهان اسلام بر دوش گرفته است و ما حکومت و ادعای رهبری آمریکا را معقول و مشروع نمی‌دانیم.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری 13آبان روز افزایش بصیرت نسبت به دشمن است، اظهار کرد: به کار گیری تعالیم و معارف مکتب اهل بیت(ع) راهکار اصلی به دست آوردن بصیرت است.
وی گفت: آمریکا خیال می کند که ایران با حضور در مذاکره در برابر آنان زانو زده است، اما ملت ایران با حضور در صحنه های مختلف این پیام را به آنان می دهد که هیچ گاه زیر باز زور و ظلم نخواهند رفت.
وی با بیان اینکه آمریکا برای از بین بردن عقاید دینی و تضعیف مکتب اهل بیت(ع) دسیسه های جدیدی را به کار گرفته است، افزود: موضع شیعه و پیروان اهل بیت(ع) براساس دشمن شناسی است و همواره با بصیرت نقشه های استکبار را نابود کرده است.
لاریجانی با بیان اینکه خطه خراسان از قبل انقلاب و بعد انقلاب با فرمایشات مقام معظم رهبری خوب آشنا است، اظهار کرد: بارها مقام معظم رهبری مذاکرات هسته ای را عبرت آموز خواندند.
وی گفت: ما باید فراموش نکنیم که مقاومت ما در برابر آمریکا احیای «مکتب مقاومت» و شعار «ما می‌توانیم» است، باید امید دشمن را به کمک بصیرت، آگاهی، همدلی و ایستادن در پشت سر ولی فقیه به ناامیدی تبدیل کنیم.

  • حسن صیادی

مقاومت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی