ولایت و بصیرت

آغاز فتنه 94 با حمله به شورای نگهبان

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

پیش‌بینی تاریخی رهبر انقلاب: حتی با قبول دیکته‌های دشمن در مساله هسته‌ای، باز هم تحریمها را برنخواهند داشت! - 1393/11/29  

مطبوعات فتنه موتورها را روشن کردند - دستگاه‌های نظارتی همچنان در خواب!


 

روزنامه‌ی اعتماد ضمن گفت و گو با یکی از محکومان کودتای آمریکایی – اسراییلی سال 88 به آسیب‌شناسی سیاسی - اجتماعی دوران اصلاحات از زبان این کودتاگر اصلاح طلب پرداخت!


روزنامه‌ی حامی فتنه نوشت:« محسن صفایی‌فراهانی از معدود چهره‌های سیاسی ایران است که همزمان با فعالیت سیاسی، یک مدیر اقتصادی حرفه‌ای هم بوده و در کارنامه‌اش مدیریت ورزشی هم دیده می‌شود.»


فراهانی که نقش فعالی در تاسیس حزب منحله‌ و کودتاگر مشارکت داشته است، در پاسخ به سوالی در خصوص «جایگاه مصلحت و ملاحظه در سیاست و سیاستمداری»، ضمن حمله به سازوکار انتخاباتی نظام و توهین به شواری نگهبان ، اینگونه اظهار داشت :«در قالب قانون و اخلاق منطقی مصلحت معنی می‌دهد وگرنه یک مفهوم من‌در‌آوردی می‌شود که الان در کشور زیاد می‌بینید. نمونه‌اش شورای نگهبان است. تا مجلس سوم، شورای نگهبان دخالتی در تایید صلاحیت‌ها نمی‌کرد از مجلس چهارم این اتفاق می‌افتد. این‌گونه نیست که موارد قانونی مشخصی را در مورد صلاحیت افراد چک کنند بلکه می‌گویند می‌خواهیم احراز صلاحیت بکنیم. احراز صلاحیت یعنی چه؟ یعنی سلیقه شخصی برای تشخیص. یعنی که ۱۲ نفر بنشینند و راجع به پنج تا شش هزار نفر که کاندیدا شده‌اند بدون اینکه اکثر این افراد را بشناسند، تصمیم‌گیری کنند که از نظر آنها احراز صلاحیت می‌شوند یا خیر. »


این اظهارات سراسر دروغ و توهین در حالی است که اعضای شورای نگهبان در مورد صلاحیت کاندیداها از مراجع چهارگانه قانونی همچون وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی و... استعلام کرده و نتیجه این استعلامات را مبنای شناخت خود قرار می‌دهند. لذا لازم نیست شخصا کسی را بشناسند!


لازم به ذکر است که صفایی فراهانی(ریاست سابق قدراسیون فوتبال) در جریانات کودتای مخملی 88 ، دستگیر و به مجازات حبس قطعی محکوم شد. حضور فتنه گران در مطبوعات مجوزدار داخلی و آغاز مجدد خط نخ‌نمای توهین و تخریب شورای نگهبان (به عنوان دژ نفوذ ناپذیر اسلام و انقلاب در مقابل جاسوسان و وطن‌فروشان و کودتاگران) در آستانه انتخابات حساس مجلس در حالی کلید خورده که دستگاه‌هایی که قانونا موظف به جلوگیری از انحراف و تهدید افکار عمومی‌اند همچنان در سکوتی سیاسی به سر می‌برند!

  • حسن صیادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی