ولایت و بصیرت


حوادث فتنه گون سال 88 یکی از خطیرترین و حساس ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی بود، به طوری که ملت ایران و نظام اسلامی، متحمل بزرگ ترین و شدیدترین جنایت ها از سوی دشمنان قسم خورده امام و انقلاب شدند، فتنه گران خبیث که برای انتقام از مردم و امام از هیچ  تلاشی دریغ نکردند، جنایات خود را با رقص و پایکوبی و هتک حرمت سیدالشهداء (ع) در روز عاشورا به اوج رساندند.

اما آنچه مشخص است این که، هتک حرمت فتنه گران در عاشورای 88 اتفاقی غیر قابل انتظار  به وسیله ی  آن ها نبود، چرا که:

1- فتنه آمریکایی-اسراییلی سال 88 مسئله ایی پیچیده بود که برای طراحی آن سال ها از سوی مثلث آمریکا،اسرائیل و انگلیس تلاش شده بود و انتخابات ریاست حمهوری سال 88 -فارغ از هر نتیجه ای که در پی می داشت- بستر پیاده کردن آن طراحی ها بود، و آنچه که در بستر این انتخابات رخ داد همراهی تمام عیار مزدوران داخلی با مدیران بیرونی و اصلی فتنه برای پیاده کردن آن طراحی ها بود، به طوری آن ها در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

2- مطلب بسیار مهمی را که باید به آن توجه داشت این است که اصلا مبنای اصلی و اساسی فتنه سال 88، مقابله با نظام اسلامی و آموزه های دینی و ولایی و به ویژه آموزه های «حسینی» که بارزترین نماد اسلام سیاسی می باشد، بود، و آغاز فتنه انگیزی با هدف مقابله با امام حسین (ع) و آموزه های اسلامی انجام گرفت، هر چند که برای این هدف شوم، بعضا حتی از شعارهای به ظاهر مذهبی و اسلامی هم استفاده می کردند. لکن این مسئله هیچ گاه منافی هدف اصلی آن ها نبود.

3- کینه ی دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی آن ها نسبت به آموزه های ولایی و حسینی و مقدسات دینی مردم، فقط در وقایع عاشورای سال 88 خلاصه نمی شود، که در موارد زیادی شاهد این دهن کجی ها به ارزش ها و آموزه های دینی از سوی این جریان بوده ایم به طوری که اهانت های مداوم و زیرسئوال بردن مقدسات مردم در روزنامه های زنجیره ای یکی از این نمونه ها است، که هنوز از حافظه تاریخی مردم پاک نشده است.

4- مطلب دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که، اعمال خباثت آلود و مزورانه «بی شمار» فتنه گران در مقاطع گوناگون به ویژه 8 ماه فتنه، و جنایت های مختلفی که به ویژه در این 8 ماه از سوی آن ها به وقوع پیوست، به قدری کارنامه آن ها را سیاه کرده بود که مرتکب شدن هر جنایت دیگری از جمله هتک حرمت نسبت به امام حسین (ع) در روز عاشورا، از طرف آن ها مسئله ایی قابل انتظار بود، تا جایی که قبل از فرارسیدن عاشورا خود آن ها هم در رسانه هایشان از تحرکات خود در این روز خبر داده بودند. 

به هر حال جنایت بزرگی که در عاشورای سال 88 از سوی فتنه گران خبیث رخ داد، هتک حرمتی بی شرمانه و بی سابقه از سوی آن ها بود، که  تکمیل کننده پازل از پیش طراحی شده ی آنان بود. که البته این جنایت بزرگ آن ها پاسخی درخور را از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی در 9دی در بر داشت.

  • حسن صیادی

عاشورا و فتنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی